Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:
- Компанийн албан бичиг бичих найруулах боловсруулах түүнийг эмх цэгцтэй бүрэн гүйцэт хадгалах бүхий л арга хэмжээг авч ажиллах санал санаачлагатай ажиллах;
- Захиргааны ажил үүргийг хариуцан ажиллах /Оффисын цэвэрлэгээг зохион байгуулж хийлгэдэг байх/
- Хүний нөөцийн функцийн анхан шатны бичиг хэргийн ажлуудыг хийж гүйцэтгэх /сургалт зохион байгуулахад оролцох баримт бичгүүдийг бүрдүүлэх гэх мэт АБТ-н дагуу/;
- Шууд удирдлага болон Гүйцэтгэх захирлаас өгсөн үүрэг даалгаврыг цаг хугацаанд нь гүйцэтгэл өндөр хийж гүйцэтгэх тайлагнах;
- Хурлын тэмдэгдэл хөтлөх хурлаар яригдсан асуудлууд өгсөн үүрэг даалгаваруудыг нэгтгэн холбоотой ажилтан албан удирдагуудад танилцуулах эргээд тайлагнах;
Ажлын байранд тавигдах шаардлага:
- Хүний нөөцийн менежмент Бизнесийн удирдлага мэргэжлээр их дээд сургууль төгссөн
- Оффис менежер болон Захирлын туслах Хүний нөөцийн чиглэлээр ажиллаж байсан туршлагатай байх;
- Архив албан хэрэг хөтлөлтийн стандартын дагуу үг болон найруулгын алдаагүй боловсруулж архивлах ур чадвартай;
- Байгууллагын албан хэрэг хөтөлж байсан туршлагатай;
- Эерэг зөв хандлагатай тууштай;
- Зохион байгуулах ур чадвартай;
Нэмэлт мэдээлэл:
- Амт чанартай өдрийн 1-2-р хоолтой
- Үндсэн цалин+Урамшуулал цалин
- Ажлын 5 өдөртэй
Бусад:
Байршил:ХУД, 3-р хороо, Төв оффис
Салбар:
Түвшин:
Төрөл:
Холбоо барих:
Утас:86020259, 99020259,